Obrázek článku

Do nové sezóny s novými dresy a novým generálním partnerem!

Hned několik novinek hlásí před startem FORTUNA:LIGY teplický klub, do nové sezóny půjde nejen se zbrusu novými sadami domácích i venkovních dresů, ale zejména s novým generálním partnerem, kterým se stává společnost Tipsport!

Tipsport se tak objeví na nových dresech hned pod majitelem a prémiovým partnerem klubu - společností AGC. "Velmi si vážíme toho, že se můžeme spojit s tak významnou českou společností, jakou Tipsport bezesporu je. Věříme, že tato spolupráce přinese mnoho úspěchů oběma stranám," říká ředitel FK Teplice Rudolf Řepka a Martin Ptáčník, vedoucí sponzoringu Tipsportu, ho doplňuje: "Velmi si ceníme nové spolupráce s Teplicemi, které jsou hlavním městem fotbalu v Ústeckém kraji a jsou historicky nedílnou součástí české prvoligové scény. Teplice v poslední sezoně zvládly zcela zásadní bitvu o setrvání v lize a teď bychom rádi i naší podporou přispěli k tomu, aby se klubu opět dařilo, chodil plný stadion a třeba se znovu povedlo mezi talentovanou mládeží objevit a připravit pro světový fotbal takovou hvězdu, jakou se později stal Edin Džeko." Dosavadní generální partner klubu Bílinská kyselka bude klub i nadále podporovat a stává se jedním z hlavních partnerů. "Bílinská kyselka je naším dlouholetým stabilním partnerem a za pokračování spolupráce jí rovněž děkujeme," říká obchodní ředitel Přemysl Hruška.

Nové domácí sadě dresů od značky Puma, se kterou klub spolupracuje prostřednictvím společnosti 11TEAMSPORTS dominují tři různé odstíny žluté barvy, které dělí dres horizontálními pruhy. V domácí variantě je dres doplněn modrými trenkami a bílými stulpnami. "Bílé stulpny mají pro domácí zápasy tradici už z minulých let, proto se k nim vracíme," vysvětluje ředitel marketingu Martin Kovařík. Pro venkovní zápasy může být žlutý dres doplněný rovněž žlutými trenkami a žlutými stulpnami. "Takzvaná žlutá ponorka nám na několika venkovních zápasech během jara přinesla štěstí, takže tuto kombinaci určitě opět využijeme," doplňuje Kovařík.

Venkovní sada pro tuto sezónu je celá bílá, dres má na přední straně však šedé prvky doplněné prvky v odstínech modré. Na obou sadách včetně trenýrek jsou vůbec poprvé všechna partnerská loga v jedné barvě. "Moc děkujeme všem našim partnerům, kteří na dresu jsou, že nám v tomto vyšli vstříc, pro celkový estetický dojem z dresů to bylo velmi důležité," dodává závěrem Přemysl Hruška.

Stínadla TV