Obrázek článku

Petr Heidenreich: Chceme odměnit fanoušky, kteří na Stínadla chodí

Ředitele pro obchod, marketing a komunikaci Ing.Petra Heidenreicha jsme před sezónou vyzpovídali ohledně všech novinek a akcí, které klub pro fanoušky chystá a je jich opravdu nespočet.

Co pro fanoušky klub připravil pro novou sezónu?

"Já věřím, že největší radost jsme fanouškům udělali tím, že jsme nechali cenu vstupného stejnou jako loni, což je v dnešní době jistě velký krok k fanouškům."

Klub se nyní hodně zaměřuje na držitele permanentek...
"Snažíme se více věnovat fanouškům, kteří na stadion chodí pravidelně, proto se hlavně zaměřujeme na držitele permanentních vstupenek. Jistě všichni zaznamenali naši soutěž pro majitele permanentek o zájezd s týmem na přípravný zápas v Berlíně s Herthou Berlín, kdy výherce soutěže absolvoval celý den s týmem včetně cesty a přípravou před zápasem. Další soutěže budou následovat. S Gambrinusem jsme náš tradiční projekt Štamgasti posunuli v tom, že pělitrové soudky piva se nyní budou losovat z majitelů permanentek. Všichni výherci z jednotlivých zápasů se na závěr podzimní části zúčastní bowlingu s hráči, který připravujeme."

To jistě není ve spolupráci s Gambrinusem vše..."V celkem dvaceti provozovnách mohou naši fanoušci navíc získat lístek na zápas zdarma a nejen to. V rámci spolupráce s Gambrinusem jsme připravili na každý podzimní zápas pro první tři tisíce fanoušků starších osmnácti let poukaz na pivo zdarma. Tento projekt se jmenuje “1+1” a pokud si fanoušek dá v uvedených provozovnách po zápase jedno pivo, tak k němu hned dostane druhé zdarma. Tohle jsou klubové marketingové aktivity které jsou v rámci spolupráce s regionálním distribučním centrem v Teplicích a celostátně pak Gambrinus připravil pro celou ligu velkou akci “Pivo za bůra”. Tým, který vstřelí v zápase pět a více branek, tak vyhraje pro své fanoušky pivo za 5 korun na příštím utkání."

Na jaře klub spolupracoval s autosalónem KIA, který sídlí na stadionu...

"Snažíme se jít fanouškům stále blíže, protože již dnes startuje “Roadshow” autosalónu KIA. Fanouškům budeme přivážet do obchodních center v regionu vstupenky, takže již dva dny před zápasy si je budou moci koupit u hostesek, které budou v rámci této akce komunikovat s fanoušky. Začínáme právě dnes u OC Olympia v Teplicích, poté máme plán se rozrůst do celého regionu.
V rámci spolupráce s autosalónem KIA máme také připravený VIP zájezd fanouška a jeho doprovod na venkovní zápas FK Teplice. Pro fanouška přijede automobil až domů, odveze jej na stadion, kde bude hostem vedení klubu ve VIP prostorech, a po zápase je znovu automobil KIA dopraví až domů. Permanentkáři navíc už od autosalónu KIA dostávali poukazy na slevy."

Klub se také snaží jít víc a víc vstříc svým fanoušků...
"Chceme pokračovat ve sblížení týmu s fanoušky, proto plánujeme autogramiády a případně také debaty s hráči. V propojení s fanoušky nám hodně pomáhají sociální sítě, kde jsme zaznamenali velmi dynamický rozvoj. Jsme moc rádi, že tam s námi fanoušci komunikují. Snažíme se jim tam přinášet exkluzivní záběry nejen ze zápasů, ale také ze soustředění, z tréninků, z dění v kabině i vůbec z pohybu týmu. Velmi dobrá byla odezva na podrobné informace a hlavně fotogalerie z turnaje v Nové Včelnici a ze soustředění v Rakousku, ale i na další informace, které sdílíme našim fandům. Prostřednictvím sociálních sítí fanouškům také nabízíme exkluzivní nahlédnutí do dění v klubu. K interaktivním akcím pro fanoušky navíc patří e-mailový newsletter, který dostávají před každým zápasem."

Pokračuje akce klíčenek Mar-Ex i v nové sezóně?
Ano a jsme rádi, že počet klíčenkářů Mar-Ex se rozšiřuje. Stále se vylepšují ceny do poločasového slosování těchto klíčenkářů. Benefitujeme zde fanoušky, kteří chodí na Stínadla pravidelně, což zapadá do naší strategie odměňovat věrné fanoušky Stínadel a apelovat tak na další fanoušky, aby na fotbal zamířili. Co se týká Mar-Exu, tak zde máme partnera společnost Brother, která věnuje fanouškům hodnotné ceny. Na další zápasy máme pro výherce Mar-Exu ve spolupráci s firmou Dream Production připravené lístky na koncert skupiny Kabát na litoměřickém Vinobraní. Tyto lístky už jsou v tuhle chvíli vyprodané, proto si myslíme, že budou velkým lákadlem pro naše věrné fanoušky."

Došlo k nějakým změnám na stadionu?
"Neustupujeme z pozice, že chceme být nejpřátelštějším stadionem, proto je znovu samozřejmostí nekuřácký sektor 28. Na vybraných zápasech budou připraveny dětské atrakce a dětský sektor. Prvořadou je pro nás bezpečnost na stadionu, i v tomto věříme, že nedojde k žádný problémům.

Ještě nějaké novinky na fanoušky čekají?
"V nejbližších hodinách by měl být spuštěn nový design webových stránek, nejprve poběží v určitém testovacím režimu. Během toho samozřejmě rádi uvítáme podněty od fanoušků. Máme také nové produkty v klubovém Fanshopu. Novinkou jsou ponožky v klubovém designu, nový typ ručníku a další. Dále probíhá také online předprodej vstupenek na internetu."

Jak se daří komunikovat zápasy v mediích?

"Prezentujeme naše zápasy v takřka celém spektru radiových stanic působících v severních čechách, našimi mediálními partnery jsou Radio Fajn North Music, Fajn radio, Rádio Impuls, Rádio Blaník, Rádio Gama a všude tam probíhají pozvánky na zápasy a take informace o aktuálním klubovém dění., Z tištěných médií velmi úsce spolupacujeme v rámci mediálního partnerství s Deníkem , a take MFDnes, Regio, Naše teplice, Týdeník 5+2, Sedmička jsou noviny, které pravidelně přinášejí informace z klubového dění. Chybí zde však regionální televize, jakou byla TV Lyra."

Budou novinky přicházet i během probíhající sezóny?
"Máme připravené i další soutěže pro fanoušky a fanynky. Rádi bychom spustili soutěž o Miss FK Teplice, kde budou fanoušci hlasovat na webových stránkách na základě fotografií. Nově budeme pro soutěže využívat také různé hry a soutěže s QR kódy což je teď nejen módní, ale take velmi funkční záležitost, která má určitě velký informační potenciál, již v zápasovém bulletinu Žlutá Modrá na zápas s Mladou Boleslaví zkoušíme jak tento system funguje ."

Nedávno došlo také ke smlouvě o spolupráci s fanklubem...

"Jsme rádi, že se nám podařilo podepsat smlouvu s fanklubem. Proběhli už také některé společné akce, jako byla beseda s hráči. S fanklubem jsme v takřka každodenním kontaktu. Informace o výjezdech zveřejňujeme na našich webových stránkách a sociálních sítích, fanklub má od nové sezóny také svou stránku v magazínu ŽLUTÁ MODRÁ. Záleží nám na tom, aby se rozrostly řady fanklubu. Až se to podaří, tak je klub připraven těmto věrným fanouškům poskytovat určité slevy a benefity."

Stínadla TV