Obrázek článku

Klíčenky Mar-Ex na zápase se Slavií

Zápasy s pražskými mužstvy mají v každém místě mimo hlavní město vždy specifický náboj. Když se má hrát s týmem Slavie, pak je nádech tohoto zápasu ještě umocněn tradicí a minulými výsledky tohoto klubu. Pozitivní emoce, radost z dobrého fotbalu, z návštěvy stadionu a úspěchu teplického týmu se i na tomto zápase pokusí samozřejmě umocnit také systém Marketing Exchange se svými klíčenkami MarEx.

Také tentokrát jsou pro držitele klíčenek připraveny drobné benefity a zajímavé ceny do poločasového slosování. Vše je možné ověřit si předem na webovém portále www.mar-ex.eu


Zodpovědný fanoušek, který se připravuje na důležitý zápas se Slavii Praha si samozřejmě zjistí všechny potřebné sportovní údaje - předpokládané sestavy, postavení v tabulce, zakulisní spekulace a také se dozví, že hráčským patronem tohoto zápasu bude hvězda teplického týmu Admir Ljevakovič, jehož unikátní vlastnoručně podepsané fotografie obdrží každý osmý fanoušek v řadě, který se na zápase zaregistruje se svou klíčenkou.

Sponzorem utkání z hlediska projektu Mar-Ex je softwarová firma IDEA, spol. s r.o, která se společně s teplickým klubem podílí na cenách a benefitech pro fanoušky. V průběhu prvního poločasu se na velkoplošné obrazovce objeví seznam cen, o kterých bude losováno, a následně také soupis kódů klíčenek šťastných výherců. Odměny lze v poločasové přestávce vyzvednout u terminálu Mar-Ex v prostoru vchodu D.

Klíčenky MarEx a jejich registrace na domácích zápasech FK Teplice si dávají za cíl motivovat fanoušky k návštěvě stadionu při mistrovkých utkáních Gambrinus ligy i poháru Onrášovka. Samozřejmě nejsou schopny plně nahradit či ovlivnit dobré výkony hráčů, které jsou tou nejlepší pozvánkou do hlediště, ale dávají prostor, aby klub se svými příznivci ještě lépe komunikoval.

Prostřednictvím klíčenek lze například zjistit, že pohárové utkání v Ústí nad Labem navštívilo 5% diváků s klíčenkami MarEx a z toho bylo celých 12% fanoušků hlásících se k týmu FK Teplice. Fanoušci registrovaní na více zápasech mohou být klubem samozřejmě více hýčkáni a rozmazlováni. Fotbal se přeci hraje pro ně a kvůli nim - ten profesionální zřejmě také pro peníze, které však přinese právě a jedině zájem fanoušků o hru svého týmu.


Stínadla TV